Świąteczne życzenia... i świąteczne kartki :)

Kochani!
Dziś już nie powinnam nic pokazywać w zasadzie, bo to nie czas na siedzenie w necie przecież... Ale, jak pamiętacie - mam niezawinione opóźnienie, więc będzie jeszcze jeden wpis przedwigilijny (Ha! Jeśli nie jesteście przyzwyczajeni do tak częstych publikacji u mnie i wczorajszy Wam umknął - serdecznie zapraszam Was jeszcze na post o tegorocznych dekoracjach świątecznych :).
Wpis, który zacznę od sprawy najważniejszej:

Drodzy Czytelnicy, Goście Moi Najmilsi!
Życzę Wam pogodnych i pełnych radosnych chwil Świąt,
by na stole nie zabrakło waszych ukochanych smakołyków,
a przy stole - najważniejszych dla Was osób.
I by Mikołaj spełnił wasze najskrytsze marzenia :)
Wesołych Świąt!

A zanim się rozstaniemy by świętować, szybciutko jeszcze tylko pokażę jak w tym roku swoje życzenia w świat słałam - czyli obiecane kartki świąteczne... Mam cichą nadzieję, że do choć części adresatów już dotarły (przepraszam, że tak późno... no ale z jedną ręką itd, kartkować nie umiem), więc... Uwaga, będzie dużo fotek!!






Kolor przewodni - tak zwana mięta. Po całości, a jak :D Szkoda tylko, ze nie widać, ze to wszystko się tak ślicznie mieni złotymi drobinkami i skrzy...






Uff, no to te najważniejsze pokazałam. Tak, myślę, że dość charakterystyczne dla mnie wyszły :D Pora urozmaicić co nieco, następnym razem, może zrobimy coś w zupełnie innym klimacie! Ale teraz - mnie tu już nie ma :) Ach, no i jeszcze raz zapraszam na post z naszym poddaszem w wersji świątecznej! Wesołych!!!

ushii

17 komentarzy :

  1. Przecudne, pastelowe klimaty! I złoto <3 Zachwycam się ogromnie wszystkimi kartkami! Wesołych! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne są! Co do jednej! Wesołych Świat!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę Wam nadziei,
    własnego skrawka nieba,
    zadumy nad płomieniem świecy,
    filiżanki dobrej, pachnącej kawy,
    piękna poezji, muzyki,
    pogodnych świąt zimowych,
    odpoczynku, zwolnienia oddechu,
    nabrania dystansu do tego, co wokół,
    chwil roziskrzonych kolędą,
    śmiechem i wspomnieniami.
    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie ładne!
    Wesołych swiat!

    OdpowiedzUsuń
  5. uroczę i śliczne kartki
    Życzę Wesołych i Radosnych Świąt!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Uleńko! jak zwykle z zachwytem wzięłam do ręki wykonaną przez Ciebie karteczkę! Istne dzieło sztuki! Jesteś czarodziejką :)
    Dziękuję pięknie!
    Cudownych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  7. Radosnych Świąt i szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wesołych i rodzinnych Świąt 😊

    OdpowiedzUsuń
  9. Spokojnych ,radosnych Świąt życzę !

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudne kartki. Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Radosnych Pogodnych Świąt!
    Karteczki śliczne:-)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne! Ach, te twoje połączenia kolorystyczne!

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowne kartki! I takie Twoje, pastelowe, różowe i miętowe - cała Ushii.

    OdpowiedzUsuń
  14. Kochana, dzisiaj dotarła do mnie jedna z tych pięknych kartek - bardzo dziękuję! :* Jest śliczna! I tak bardzo mi miło, że zawsze o mnie pamiętasz <3
    Przed świętami nie dałam rady tu zajrzeć, ale teraz pełen relaks :) Mam nadzieję, że u Was również! I że święta minęły spokojnie i w ciepłej atmosferze.
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ula najlepszego i zdrówka !

    kartki cudne

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestem szczęśliwą posiadaczką jednej z tych pięknych kart. Zaświadczam, ze pięknie skrzą :)
    Pozdrawiam serdecznie
    Marta

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarze!